Administratie

Op administratieve afdelingen zij veel werkzaamheden al geautomatiseerd, een email, online bankieren, ondersteunende software. Er zijn tal van voorbeelden. Zoveel zelfs dat vaak wordt gedacht dat het einde ondertussen wel is bereikt. In de praktijk blijkt echter vaak dat er op veel administraties (verder) geautomatiseerd kan worden. Enkele voorbeelden:

Handmatige handelingen

Op veel administraties worden vaak veel handmatige handelingen uitgevoerd. Een deel hiervan blijft mensenwerk, maar een aanzienlijk deel van de werkzaamheden kan vanwege de routinematigheid geautomatiseerd worden. Hierdoor kan het voorkomen dat werkzaamheden waarvan dit in eerste instantie niet verwacht wordt toch geautomatiseerd kunnen worden. Hierdoor kunnen uw medewerkers zich bezighouden met de activiteiten waar mensen voor nodig zijn.

Voor het automatiseren van handmatige werkzaamheden hebben we het SimTec systeem ontwikkeld. Met deze software is het mogelijk precisie en snelheid te leveren bij handmatige werkzaamheden, inhouse, op uw bestaande software!

Gebruik van MS Office producten

Veel administraties maken gebruik van Excellijsten. Lijsten die vaak periodiek, dagelijks, weekelijk, maandelijks, opgemaakt en aangepast moeten worden. De meeste procedures waarin excellijsten bewerkt moeten worden kunnen geautomatiseerd worden. Dit kan soms een tijdswinst opleveren van werkzaamheden die een dag kosten naar een druk op de knop en een half uur later klaar. Dit soort aanpassingen en de totale toegevoegde waarde hiervan wordt bepaald door de mogelijkheden die de huidige situatie biedt.
Ook andere (office) producten kunnen vaak (samen) geautomatiseerd worden met alle voordelen daarvan. PrioMac biedt een gratis consult voor de mogelijkheden op uw administratie. Wij kunnen u vertellen wat en hoeveel er verbeterd kan worden. Kwantificeerbaar en duidelijk!


© PrioMac IT 2010 Alle rechten voorbehouden
KvK 32151348